Dokumentum import

Ezen a képernyőn a felhasználó szerződés és munkaköri leírás jellegű pdf dokumentumokat importálhat egyedileg vagy tömegesen.

A funkció az alábbi típusú dokumentumok importálására szolgál:

Az import funkció használatával tömeges adatbevitel is megvalósítható.

A dokumentumok importálásakor nincs szükség paraméterek megadására. 

Az importálandó fájlok információit tartalmazó vezérlő fájl feltöltése a Csatolás gombra kattintva lehetséges. A vezérlőfájlt csatolást megelőzően el kell menteni és be kell zárni! Szerkesztése Excelben javasolt. A felhasználó kiválasztja a feltölteni kívánt dokumentumok, személyek, HR kapcsolatok, munkakörök információit tartalmazó .csv kiterjesztésű fájlt, melynek adatstruktúrája kötött.  Lástd lentebb.

Az importálni kívánt állományok forrását illetően kétféle módszer támogatott:

  1. Szerver ordali mappa: ebben az esetben az import könyvtár azon a gépen található, ahol a NEXON4 fut. Ekkor az importáló a vezérlő fájlban leírt útvonalon keresi az állományokat. FONTOS: erre a  könyvtárra - tehát ahol az importálandó állományok vannak - írási és olvasási jogot kell biztosítani a Nexon4 szerver oldali background service részére. Ennek részleteit a rendszert üzemeltető IT terület munkatársaival kell egyeztetni.    
  2. Felhasználó által kiválasztható mappa illetve állományok: az "Importálandó állományok" mező melletti csatolás gombbal tetszőleges helyről - akár saját meghajtólól is - kiválasztható a forrásmappa. Mappaválasztás után az importálandó állományokat ki kell jelölni - (több állomány kijelölése is lehetséges.  Ekkor az importáló figyelmen kívül hagyja a vezérlő fájlban leírt útvonalat. FONTOS:
    1.  a kijelölt állományok összes mérete nem haladhatja meg az alapértelmezett 30 MByte-ot ! 
    2. A feldolgozás ebben az esetben előtérben fut.

A csatolásos módszernél jelzett méretkorlát miatt a nagyobb tömegű importálásra (pl migráció esetén) az eredeti módszer - tehát a szerver-oldali mappa - használata javasolt, 

Amennyiben az importálás megtörtént, akkor a "Dokumentum sikeresen feltöltve" üzenet jelenik meg a felületen.

Amennyiben az importálás folyamatát menet közben le szeretnénk állítani, akkor azt a Leállítás gomb segítségével tehetjük meg.

Az importálás megvalósulását követően az eredmény fájlt le tudjuk tölteni a Letöltés gomb megnyomásával, a letöltött fájl első oszlopában megjelennek a dokumentumok betöltésével kapcsolatos esetleges hibaüzenetek. Az eredmény fájl második munkalapján a rendszerbe feltöltött összes dokumentum listája található.

A funkció háttérműveletként dolgozik, az eredményt ezen a felületen a Letöltés gomb segítségével lehet lementeni a kiválasztott könyvtárba. Az import funkció eredménye egy két munkalapot tartalmazó xls kiterjesztésű fájl.

Minta export fájl: a fájl az alábbi típusú sorokat tartalmazza:

Több dolgozó adatainak dokumentum importálását támogatja a funkció, ahol eltérő dolgozó adóazonosítót kell használni az egyes sorokban.

Minta CSV képe:

Útvonal: \\Nxnsdev003\DocImport\              
                 
Adószám Cég adószám HR kapcsolat sorszám Munkakör Dokumentum típus File név Érvényesség kezdete Érvényesség vége Művelet
8397334939 123456789 1 tsz3100 Munkaköri leírás munkaköri_2018.pdf 2018.01.01   I
8397334939 123456789 1   Szerződés szerződés_2018.pdf 2018.01.01   I
8397334939 123456789 1   Egyéb dokumentum egyéb_2018.pdf 2018.01.01   I
8397334939 123456789 1   Egyéb HR dokumentum egyéb_hr_2018.pdf 2018.01.01   I
8397334939 123456789 1   Orvosi vizsgálat orvosi_alkalmassági.pdf 2018.01.01   I
8397334939 123456789 1   Végzettség diploma.pdf 2018.01.01   I
8397334939 123456789 1 tsz3100 Szerződés verzió szerződés_20190101.pdf 2019.01.01   I

 

Cégcsoportban működő szervezetnél a cég adószáma különösen fontos információ a dolgozó azonosításához. Az adószámokat az Általános beállítások / Gazdasági társaságok között lehet kiolvasni:

Az export állomány oszlopainak elnevezése:

1. oszlop: Adószám - amely a személy adóazonosító jele ! (kapcsolódó személy beazonosításához; HR kapcsolathoz kapcsolódó szerződés vagy munkaköri leírás esetén kötelező), Az adószám elnevezés korábbi rendszerekkel történő kompatibilitás miatt szerepel így a sablonban.

2. oszlop: Cég adószáma (a Gazdasági társaságok paraméterben megadottak szerint)

3. oszlop: HR kapcsolat sorszám (kapcsolódó HR kapcsolat beazonosításához; HR kapcsolathoz kapcsolódó szerződés vagy munkaköri leírás esetén kötelező)

4. oszlop: Munkakör (munkakör kódja a kapcsolódó munkakör beazonosításához; munkaköri leírás feltöltése esetén kötelező)

5. oszlop: Dokumentum típus; értékei az alábbiak lehetnek:

6. oszlop: File név

7. oszlop: Érvényesség kezdete

8. oszlop: Érvényesség vége

9. oszlop: Művelet; értékei lehetnek:

Minta kimeneti file: a fájl az alábbi típusú sorokat tartalmazza: