Ezen a képernyőn a felhasználó szerződés és munkaköri leírás jellegű pdf dokumentumokat importálhat egyedileg vagy tömegesen.
A funkció az alábbi típusú dokumentumok importálására szolgál:
Az import funkció használatával tömeges adatbevitel is megvalósítható.
A dokumentumok importálásakor nincs szükség paraméterek megadására.
Az importálandó fájlok információit tartalmazó vezérlő fájl feltöltése a Csatolás gombra kattintva lehetséges. A vezérlőfájlt csatolást megelőzően el kell menteni és be kell zárni! Szerkesztése Excelben javasolt. A felhasználó kiválasztja a feltölteni kívánt dokumentumok, személyek, HR kapcsolatok, munkakörök információit tartalmazó .csv kiterjesztésű fájlt, melynek adatstruktúrája kötött. Lástd lentebb.
Az importálni kívánt állományok forrását illetően kétféle módszer támogatott:
A csatolásos módszernél jelzett méretkorlát miatt a nagyobb tömegű importálásra (pl migráció esetén) az eredeti módszer - tehát a szerver-oldali mappa - használata javasolt,
Amennyiben az importálás megtörtént, akkor a "Dokumentum sikeresen feltöltve" üzenet jelenik meg a felületen.
Amennyiben az importálás folyamatát menet közben le szeretnénk állítani, akkor azt a Leállítás gomb segítségével tehetjük meg.
Az importálás megvalósulását követően az eredmény fájlt le tudjuk tölteni a Letöltés gomb megnyomásával, a letöltött fájl első oszlopában megjelennek a dokumentumok betöltésével kapcsolatos esetleges hibaüzenetek. Az eredmény fájl második munkalapján a rendszerbe feltöltött összes dokumentum listája található.
A funkció háttérműveletként dolgozik, az eredményt ezen a felületen a Letöltés gomb segítségével lehet lementeni a kiválasztott könyvtárba. Az import funkció eredménye egy két munkalapot tartalmazó xls kiterjesztésű fájl.
Minta export fájl: a fájl az alábbi típusú sorokat tartalmazza:
Több dolgozó adatainak dokumentum importálását támogatja a funkció, ahol eltérő dolgozó adóazonosítót kell használni az egyes sorokban.
Minta CSV képe:
Útvonal: | \\Nxnsdev003\DocImport\ | |||||||
Adószám | Cég adószám | HR kapcsolat sorszám | Munkakör | Dokumentum típus | File név | Érvényesség kezdete | Érvényesség vége | Művelet |
8397334939 | 123456789 | 1 | tsz3100 | Munkaköri leírás | munkaköri_2018.pdf | 2018.01.01 | I | |
8397334939 | 123456789 | 1 | Szerződés | szerződés_2018.pdf | 2018.01.01 | I | ||
8397334939 | 123456789 | 1 | Egyéb dokumentum | egyéb_2018.pdf | 2018.01.01 | I | ||
8397334939 | 123456789 | 1 | Egyéb HR dokumentum | egyéb_hr_2018.pdf | 2018.01.01 | I | ||
8397334939 | 123456789 | 1 | Orvosi vizsgálat | orvosi_alkalmassági.pdf | 2018.01.01 | I | ||
8397334939 | 123456789 | 1 | Végzettség | diploma.pdf | 2018.01.01 | I | ||
8397334939 | 123456789 | 1 | tsz3100 | Szerződés verzió | szerződés_20190101.pdf | 2019.01.01 | I |
Cégcsoportban működő szervezetnél a cég adószáma különösen fontos információ a dolgozó azonosításához. Az adószámokat az Általános beállítások / Gazdasági társaságok között lehet kiolvasni:
Az export állomány oszlopainak elnevezése:
1. oszlop: Adószám - amely a személy adóazonosító jele ! (kapcsolódó személy beazonosításához; HR kapcsolathoz kapcsolódó szerződés vagy munkaköri leírás esetén kötelező), Az adószám elnevezés korábbi rendszerekkel történő kompatibilitás miatt szerepel így a sablonban.
2. oszlop: Cég adószáma (a Gazdasági társaságok paraméterben megadottak szerint)
3. oszlop: HR kapcsolat sorszám (kapcsolódó HR kapcsolat beazonosításához; HR kapcsolathoz kapcsolódó szerződés vagy munkaköri leírás esetén kötelező)
4. oszlop: Munkakör (munkakör kódja a kapcsolódó munkakör beazonosításához; munkaköri leírás feltöltése esetén kötelező)
5. oszlop: Dokumentum típus; értékei az alábbiak lehetnek:
6. oszlop: File név
7. oszlop: Érvényesség kezdete
8. oszlop: Érvényesség vége
9. oszlop: Művelet; értékei lehetnek:
Minta kimeneti file: a fájl az alábbi típusú sorokat tartalmazza: